Gokväll!!

Gud vilken dag
Vakna  o sträckte på mig o titta ut i vardags rummet..Hmmm tänkte ja fasen va ljust de e...Shit kl e 06.40!!!!!!1Ahhhh ja börjar om tjugo min..De tar typ 10 min att köra till jobbet..
Men snabbt upp satt ja i bilen kvart i typ..hahhaha helt sjukt har inget minne av den morgonen..
Sen på frukost på jobbet kolla ja i min väska hahah ja hade lagt ner hela lättolagom oh bröd o potatis sallad o kyckling sallad hahahah kom inte ens ihåg de!Helt sjukt!
Ja kunde ju inte komma sent helelr då vi har kaos på jobbe..men men Min arbettkollega pustade ut när hon såg mig komma springandes hahah!
 Jaaa kommerrrrr Hahhaha
Nåja väl på jobbet blev allt bara kaos!!!!!!Ajajajaj Men när man vaknar så där sent o flyger upp e man helt väck hela dagen!
Nåja nä'r ja väl slutat åkte ja hem o byta om till tränings kläder o sen åkte ja till mamma o åt världens goaste sill o ägg macka!MUMS!!!
Sen drog ja till träningen och de gick la sådär..Hmmm ja e nog typ ap kasss!!!!!men kul e de iallafall!Hoppas man lär sig o kommer in i de mer iallfalla!
Precis hemkommen också från träningen då vi hade fika efter träningen..
Så nu har ja diskat o fiskat mat till imorn..Nu ska ja sova..
Hahahah så tråkig va ja idag men men imorn e de fredag!!!
Hörs imorn
Tjabbalabba


Ps:Hade fått kommentar av min kära polare Lina o hon sa min sida fuckade sig igen..SORYY inte en aning va som hände juh alltså bakrunden blir helt knäpp..:ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0