Shopping sugeeennn!!

Godmorgon!
Gud ja e så himla shopping sugen..Jag vill ha så mycke nytt och allt ja vill ha e så sjukt blandat också..För ett tag sen funderade ja på vilken stil ja skulle ha...Men ja tror ja ska blanda lite..Ska inte tänka så mycke..
Iallfall igår sAtt ja på junkyard o zoovillage och kolla in hur mycke snygga grejer som helst...
En jä'tte snygg jacka av märket Volcom

Jag gillar detta märke starkt..Just i sommar kläder..dom hade en sjukt snygg bikini me som ja verkligen vill ha och den e en sån man kan vända ut o in också!!!
VILLL HA!!
En hållet
Ett annat sätt

Ja ska beställa den den e ju så sjukt praktiskt också!!Jag gillar verkligen varriationen!
Sen letar ja efter långa lite slappa linnen men ja hittar fasen inga..Vet nån vart man kan köpa sådan linnen??
Nu ska ja iväg till jobbet..shit de kommer va såå hektiskt..sen ska ja iväg o kolla på stafsinge/lgm damer /mitt lag spelar match mot Ullared..kl 19.00 i Glommen!!Dom ska verkligen krossa dom!Lycka till tjejer!
Ha nu alla en bra dag!
Kramar
Tjabbalabba


Kommentarer
Postat av: lina

snygg måste jag ju säga.

2009-04-24 @ 11:03:42
URL: http://linajaralv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0